Αναγνώστες

MARKETING


                                      ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
        ΜΗΠΩΣ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΡΙΑ        
                 ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΑΣ MARKETING ;

Στις αρχές της  10ετίας του  ’70 η λέξη MARKETING, μόλις είχε αρχίσει να κυκλοφορεί, σε πολύ μικρό αριθμό του πληθυσμού.                

Από μόνη της αυτή η λέξη με τράβηξε και είχα μεγάλη επιθυμία να μάθω τι σημαίνει αυτό.                                                                                                                           

Τότε ψάχνοντας, είτε από περιέργεια, είτε από ενδιαφέρον, έμαθα ότι κάποιος οργανισμός διοργώνωνε ένα σεμινάριο. Ο οργανισμός αυτός λεγόταν ΕΛ.ΚΕ.ΠΑ. Σήμερα δεν γνωρίζω αν συνεχίζει να υπάρχει αυτός ο οργανισμός.                     

Το σεμινάριο αυτό το παρακολούθησα. Τελειώνοντας το, ένιωσα, ότι είμαι κάτι διαφορετικό από τον τριγύρω μου κύκλο μου, αφού είχα ακούσει πράγματα που δεν φανταζόμουν ποτέ.    

Όταν το 1973, στρατολογήθηκα για ασφαλιστής και παρακολούθησα την αρχική εκπαίδευση που μου έκαναν, είδα  ότι με αυτά που είχα μάθει στο ΕΛΚΕΠΑ, ήταν πολύ περισσότερα από εκείνα που άκουσα σ’ αυτήν την εκπαίδευση. Τότε λοιπόν πίστεψα ότι δεν υπήρχε περίπτωση να μην πήγαινα καλά σ’ αυτό το επάγγελμα.                                                                                              

Σήμερα πιστεύω οτι το επάγγελμα του Ασφαλιστικού Πράκτορα και η λέξη MARKETING, είναι απόλυτα συνυφασμένα και δεν μπορεί κανείς να πει ότι Ασφαλιστής και το Marketing,  δεν γίνεται παρά να συνυπάρχουν !                     

Αυτό σημαίνει ότι ο Ασφαλιστικός Πράκτορας θα πρέπει σε καθημερινή βάση το Marketing να το έχει, όχι μόνο στην εργασιακή του δραστηριότητα, αλλά και στην υπόλοιπη ζωή του.                                                                              Τι σημαίνει αυτό ; είναι πολύ απλό. Αν ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα, θα οδηγηθείτε σε ασφαλεί και σίγουρα λιμανάκια. Πάμε λοιπόν να τα δούμε ένα προς ένα:   

 *Φροντίζετε την εξωτερική σας εικόνα ; Ασφαλώς θα γνωρίζετε ότι στον πελάτη παίζει βασικό ρόλο.                                                                                                    

*Σίγουρα θα γνωρίζετε, ότι πρέπει να φροντίζετε για την επικοινωνιακή σας εικόνα. Έτσι έχετε περισσότερες πιθανότητες να γίνετε πιο συμπαθής και πιο αποδεκτός από του πελάτες και όχι μόνο.                                                                         

*Φροντίζετε να είστε άρτια καταρτισμένοι και εξοπλισμένοι ; Στον πόλεμο δεν πάμε χωρίς όπλα.                                                                                                           *Φροντίζετε να γίνετε πιο γνωστός και αρεστός στην περιοχή που ζείτε ; Όλοι αρέσκονται να συνεργάζονται με γνωστούς και αναγνωρίσιμους επαγγελματίες.                                                                                                                  

*Φροντίστε να δημιουργήσετε βάσεις εμπιστοσύνης. Το Service στον πελάτη που προσφέρετε είναι πρωτεύουσας σημασίας.                                                          

*Φροντίστε να γνωρίζετε ποιλύ καλά τα προϊόντα σας και να τα παρουσιάζετε με πολύ μεθοδικό τρόπο.                                                                                           

*Φροντίστε να δώσετε στον πελάτη να καταλάβει πολύ καλά τις ανάγκες του και να του προσφέρετε το πρόγραμμα που θα κατανοήσει καλά, ότι του λύνετε το πρόβλημά του.                                                                                                                                   

*Φροντίστε να κάνετε καλές και συνεχείς δημόσιες σχέσεις, ώστε να μπορείτε να διεισδύσετε σε νέους κύκλους και ομάδες πελατών.                                                      

*Φροντίστε να είστε σωστά οργανωμένοι στην εξυπηρέτηση των πελατών σας. Έχουμε μιλήσει – σε άλλη σελίδα – για τη ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.     

*Φροντίστε να είστε οργανωμένοι για τις κινήσεις των ανταγωνιστών σας, ώστε να κάνετε κάτι παραπάνω απ’ ότι κάνουν αυτοί.                                                    

*Φροντίστε να είστε αισιόδοξοι και ευχάριστοι. Η θετική ενέργεια που μεταδίδετε – και πρέπει να τη μεταδίδετε – στους πελάτες σας, είναι σημαντική και απαραίτητη.                                                                                                   

*Φροντίστε να αναζητάτε καθημερινά Νέους Υποψήφιους Πελάτες. Αναπτύξτε το Marketing γι’ αυτήν την καθημερινή και πολύ σημαντική εργασία.                              

*Φροντίστε και κάντε το καθημερινά, μέσα από τα διάφορα προβλήματα, να συγκεντρώνετε τη σκέψη σας, ώστε  να ανακαλύπτετε νέες ιδέες και ευκαιρίες για τη δουλειά σας.                                                                                             

  *Τέλος, φροντίζετε να βάζετε στην άκρη συναισθηματισμούς και παρορμητισμούς, αφού υπάρχει ο κίνδυνος να αποπροσανατολιστείτε από τους επαγγελματικούς στόχους σας.

Είναι βέβαιο ότι οι περισσότεροι κινούνται προς αυτές τις κατευθύνσεις, αλλά τώρα την εποχή του κορονοϊού, μήπως είναι ανάγκη, να το αναπτύξουμε πολύ περισσότερο ;;;

Αντώνης Γ. Σαούτης

Εκπαιδευτής -

ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ




                                                        -------///////-------








                          
                         "....... ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΚΑΙ ΜΑΜΑ"

Σίγουρα δεν έχετε πάρει ποτέ σας ένα γράμμα από το παιδία σας !
Και πως να πάρετε άλλωστε αφού είναι μωρό.
Όχι, όχι, σήμερα στέλνουν και τα παιδιά στους γονείς επιστολές, όταν οι γονείς δεν έχουν κάνει τις σωστές ενέργειες που προφυλάσσουν ή βοηθούν τα παιδιά τους.
Ιδιαίτερα τώρα που έρχεται ο Αη Βασίλης από την καμινάδα, δεν φέρνει μώνο τα συνηθισμένα δωράκια, τώρα φαλιρνει και άλλου είδους δώρα.
Δείτε μια τελευταία επιστολή ενός παιδιού στον .... μπαμπα και τη μαμά.

Αγαπημένοι μου μπαμπά και μαμά,
Καταλαβαίνω πόσο χαρούμενοι είστε και τι σχέδια κάνετε για μένα, όπως άλλωστε όλοι οι γονείς, καταλαβαίνω όμως και τους κόπους και τις θυσίες που θα υποστείτε όταν αρχίσω να μεγαλώνω.
Ξέρετε πόσο γρήγορα θα περάσουν τα χρόνια και πόσο γρήγορα θα πάω στο δημοτικό, στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο ; Τότε εσείς θα αρχίσετε να ξοδεύετε για τα φροντιστήρια μου, τις ξένες γλώσσες, τους υπολογιστές κλπ, εκεί "μπαμπίκο" μου και "μανουλίτσα" μου, θα αρχίσουν τα πολλά έξοδα.
Τα μεγαλύτερα έξοδα έρχονται όταν θα μπω στο Πανεπιστήμιο που αν θα είναι έξω από την πόλη μας, τότε τα έξοδα όπως το ενοίκιο, η διατροφή μου, τα ατομικά μου έξοδα και άλλα έξοδα ακόμη, θα είναι πολύ μεγάλο οικονομικό βάρος για σας. 
Ένα ακόμη σοβαρό ερώτημα είναι όταν θα τελειώσω και το Πανεπιστήμιο, θα βρω κάπου δουλειά ή θα μείνω άνεργος ή σερβιτόρος σε κανένα μπάρ, όπως τόσες χιλιάδες νέοι ή θα συνεχίσετε εσείς να με συντηρείτε ; Σε διαφορετική περίπτωση,      εφ' όσον το επιτρέπουν οι σπουδές μου, θα πρέπει να κάνωμια δική μου δουλειά !
Αν - "μπαμπίκο" μου και "μανουλίτσα" μου - δεν με σκεφθείτε από τώρα, μπορείτε να φανταστείτε το ύψος των εξόδων την εποχή εκείνη ;  Τέλος, θα πρέπει να μου εξασφαλίσετε και το θέμα της Υγείας μου, αφού η δημόσια υγεία    - όπως ξέρετε εσείς καλύτερα από εμένα, πάει από το κακό στο χειρότερο.
Ξέρω ότι έχετε σκεφθεί, εκείνα το δύσκολα χρόνια να μου εξασφαλίσετε ένα σεβαστό κεφάλαιο, για την αντιμετώπιση όλων αυτών των εξόδων. 
Αφού το έχετε σκεφθεί, ήλθε η ώρα να με εξασφαλίσετε, κάνοντάς μου αυτό το σημαντικό δώρο. 
Για όλες τις πιο πάνω θυσίες που θα κάνετε για μένα, θα σας ευχαριστώ και ευγνωμονώ για πάντα ! 
Με αγάπη, το παιδί σας.

Αγαπητοί γονείς,
Αν το παιδί σας μπορούσε σήμερα να σκεφθεί όπως εμείς οι μεγάλοι, κάπως έτσι θα σκεφτόταν, αφού αυτά ακριβώς είναι τα προβλήματα που ταλανίζουν τους γονείς.
Για όλα αυτά, εμείς στην ΑΒΓ Ασφαλιστική, διαθέτουμε τον κατάλληλο "Αποταμιευτικό λογαριασμό" που καλύπτει πλήρως όλες τις πιο πάνω ανάγκες του παιδιού σας, σε αποταμίευση και της Υγείας του.
Σε μια συνάντηση σας μαζί μου - χωρίς καμία δική σας υποχρέωση - μπορείτε να δείτε, πως θα εξασφαλίσετε το παιδί σας, σε όλη του τη ζωή !

Με βαθιά εκτίμηση

Αντώνης Γ. Σαούτης
Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής.  

ΥΓ. Εδώ είναι η στιγμή που το Marketing, μπορεί να θριαμβεύσει !
Εσείς θα το αφήσετε αναξιοποιητο ;






                 



Στη 10ετία του  ’70 η λέξη MARKETING, μόλις είχε αρχίσει να κυκλοφορεί, σε πολύ μικρό αριθμό του πληθυσμού.                                                                                
Προσωπικά είχα παρακολουθήσει ένα σεμινάριο στο ΕΛ.ΚΕ.ΠΑ. ένας οργανισμός που δεν ξέρω αν υπάρχει σήμερα. Τελειώνοντας αυτό το σεμινάριο, ένιωσα, ότι είμαι κάτι διαφορετικό από τον τριγύρω μου κύκλο μου, αφού είχα ακούσει πράγματα που δεν φανταζόμουν ποτέ.                                            
Όταν το 1973, στρατολογήθηκα για ασφαλιστής και παρακολούθησα την αρχική εκπαίδευση που μου έκαναν, ξαναένιωσα ότι με αυτά που είχα μάθει στο ΕΛΚΕΠΑ,  δεν υπήρχε περίπτωση να μην πήγαινα καλά σ’ αυτό το επάγγελμα. Σήμερα πιστεύω οτι το επάγγελμα του Ασφαλιστικού Πράκτορα και η λέξη MARKETING, είναι απόλυτα συνυφασμένα και δεν μπορεί κανείς να πει ότι Ασφαλιστής χωρίς Marketing,  δεν γίνεται παρά να συνυπάρχουν !                     
Αυτό σημαίνει ότι ο Ασφαλιστικός Πράκτορας θα πρέπει σε καθημερινή βάση το Marketing να το έχει, όχι μόνο στην εργασιακή του δραστηριότητα, αλλά και στην υπόλοιπη ζωή του.  
Τι σημαίνει αυτό ; είναι πολύ απλό. Αν ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα, θα οδηγηθείτε σε ασφαλεί και σίγουρα λιμανάκια. Πάμε λοιπόν να τα δούμε ένα προς ένα:
*Φροντίζετε την εξωτερική σας εικόνα ; Ασφαλώς θα γνωρίζετε ότι στον πελάτη παίζει βασικό ρόλο.                                                                    
*Σίγουρα θα γνωρίζετε, ότι πρέπει να φροντίζετε για την επικοινωνιακή σας εικόνα. Έτσι έχετε περισσότερες πιθανότητες να γίνετε πιο συμπαθής και πιο αποδεκτός από του πελάτες και όχι μόνο.                                                              
*Φροντίζετε να είστε άρτια καταρτισμένοι και εξοπλισμένοι ; Στον πόλεμο δεν πάμε χωρίς όπλα.                                                                                 
*Φροντίζετε να γίνετε πιο γνωστός και αρεστός στην περιοχή που ζείτε ; Όλοι αρέσκονται να συνεργάζονται με γνωστούς και αναγνωρίσιμους επαγγελματίες.
*Φροντίστε να δημιουργήσετε βάσεις εμπιστοσύνης. Το Service στον πελάτη που προσφέρετε είναι πρωτεύουσας σημασίας.                                                       
*Φροντίστε να γνωρίζετε ποιλύ καλά τα προϊόντα σας και να τα παρουσιάζετε με πολύ μεθοδικό τρόπο.                                                                                      
*Φροντίστε να δώσετε στον πελάτη να καταλάβει πολύ καλά τις ανάγκες του και να του προσφέρετε το πρόγραμμα που θα κατανοήσει καλά, ότι του λύνετε το πρόβλημά του.
 *Φροντίστε να κάνετε καλές και συνεχείς δημόσιες σχέσεις, ώστε να μπορείτε να διεισδύσετε σε νέους κύκλους και ομάδες πελατών.                     
*Φροντίστε να είστε σωστά οργανωμένοι στην εξυπηρέτηση των πελατών σας. Έχουμε μιλήσει – σε άλλη σελίδα – για τη ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.     
*Φροντίστε να είστε οργανωμένοι για τις κινήσεις των ανταγωνιστών σας, ώστε να κάνετε κάτι παραπάνω απ’ ότι κάνουν αυτοί.                                                   
*Φροντίστε να είστε αισιόδοξοι και ευχάριστοι. Η θετική ενέργεια που μεταδίδετε – και πρέπει να τη μεταδίδετε – στους πελάτες σας, είναι σημαντική και απαραίτητη.                                                                          
*Φροντίστε να αναζητάτε καθημερινά Νέους Υποψήφιους Πελάτες. Αναπτύξτε το Marketing γι’ αυτήν την καθημερινή και πολύ σημαντική εργασία.                     
*Φροντίστε και κάντε το καθημερινά, μέσα από τα διάφορα προβλήματα, να συγκεντρώνετε τη σκέψη σας, ώστε  να ανακαλύπτετε νέες ιδέες και ευκαιρίες για τη δουλειά σας.                                                                                   
*Τέλος, φροντίζετε να βάζετε στην άκρη συναισθηματισμούς και παρορμητισμούς, αφού υπάρχει ο κίνδυνος να αποπροσανατολιστείτε από τους επαγγελματικούς στόχους σας.
                                                                                                                  
Είναι βέβαιο ότι οι περισσότεροι κινούνται προς αυτές τις κατευθύνσεις, αλλά όταν κινήσαι έτσι – κάπου κάπου – ή κάπως έτσι, ή όχι σε όλα, τοτε απομακρύνστε από τους στόχους και ας τα κάνετε κάπως έτσι. Χρειάζεται καθημερινή, συνεχής και αυστηρή προσήλωση στους στόχους σας.


Αντώνης Γ. Σαούτης                                                                                 
Εκπαιδευτής - Σύμβουλος                                                                          
Πωλήσεων Ασφαλειών                 
                                                                                                          


                                                -------///////-------







                                      ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ                                                                                                                                 
Ο άθλιος Κορονοϊός, βρήκε και κάνει ! Το κακό ξεκίνησε από μια χώρα που η μυστικοπάθεια είναι μέσα στο DNA τους. Έτσι άφησαν τον ιό να διαδοθεί και να κατακυριεύσει όλο τον κόσμο, έτσι και εμας εδώ στην Ελλάδα. Δεν θα κρίνουμε αν έχουν γίνει λάθη ή όχι. Ο λογαριασμός θα γίνει στο τέλος.                                         
Ενα είναι γεγονός, το ότι θα πρέπει να παραμείνουμε στο σπίτι.                                               
Θα μείνουμε στο σπίτι και θα καθόμαστε έτσι, μέχρι να βαρεθούμε και να μας τη δώσει ; ή μήπως θα πρέπει να ασχοληθούμε με κάποιες πιο παραγωγικές εργασίες που τουλάχιστον μπορούν να μας δημιουργήσουν καλύτερες προυποθέσεις στη δουλειά μας.       Μήπως πρέπει ανάμεσα στις άλλες εργασίες που θα κάνουμε πρέπει να δούμε ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ όμως, τη δημιουργία ενός στόχου για τους επόμενους 9 μήνες ;   
Έχω αναφερθεί και πάλι στα τέλη του προηγούμενου χρόνου και αρχές αυτού του χρόνου, για την ουσιαστική δημιουργία ενός ρεαλιστικού στόχου. Ενός στόχου που δεν θα μιλάνε κατά βάση μόνο οι αριθμοί, αλλά να είναι σε βάθος, όλες οι ενέργειες πρέπει να καταγραφούν και τι πρέπει να καταγράψουμε ;                            
Πρέπει να φτάσουμε ώστε να προγραμματίζουμε μέχρι και την τελευταία ενέργεια, δηλαδή πόσους Νέους υποψήφιους Πελάτες (ΝΥΠ) πρέπει να παίρνω ημερησίως και τι πρέπει να κάνω για να τους εξασφαλίζω αυτούς.                                   
Παράδειγμα. Θα πρέπει να καταγράψω κάθε πιθανό τρόπο και κάθε κατηγορία ανθρώπων ή επαγγελμάτων που πρέπει να τους πλησιάσω ώστε να εξασφαλίσω ΝΥΠ.    
Στην Ομάδα ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ, έχω καταγράψει πολλούς τρόπους και πως θα τους χειριστώ. Πολλοί συνάδελφοι λένε ότι «εγώ αυτό δεν μπορώ να το κάνω». Η ερώτηση είναι έχουμε την πολυτέλεια να απορρίπτουμε τρόπους εύρεσης ΝΥΠ ; Ο Ασφαλιστής θα κάνει τα πάντα για να εξασφαλίσει τους απαραίτητους ΝΥΠ.                                                                                                      
Ένας σωστός στόχος θα πρέπει να ξεκινάει από το πόσα χρήματα θέλει να κερδίσει το χρονικό διάστημα για το οποίο βάζει το στόχο.                                                     

Στη συνέχεια θα πρέπει να ξεχωρίσει αυτό το εισόδημα από αυτό που θα προέλθει από προγράμματα ζωής και υγεία και σ’ αυτό που θα προέλθει από τους άλλους γενικούς κλάδους.                                                                                                
Αν ξεκινήσουμε από το εισόδημα που θα προέλθει από τη «Ζωή και Υγεία» η επόμενη κίνηση είναι να υπολογίσουμε τι ασφάλιστρα θα μας δώσουν αυτό το εισόδημα.           
 Εφ’ όσον γνωρίζουμε το μέσο όρο των ασφαλίστρων τότε δεν έχουμε να κάνουμε μια απλή διαίρεση. Το σύνολο των ασφαλίστρων : του μέσου όρου των ασφαλίστρων που έχουμε τον προηγούμενο χρόνο.                                                    
Το πηλίκο αυτής της διαίρεσης θα μας δείξει πόσα ασφαλιστήρια χρειαζόμαστε για όλο το χρονικό διάστημα.                                                                                            
Η επόμενη κίνηση είναι όλα αυτά να τα διαιρέσουμε δια 9, για να μας δώσει τι ασφάλιστρα, αιτήσεις κλπ θα χρειαστούμε για κάθε μήνα από τους υπόλοιπους  9 μήνες πού μας απομένουν.
 Δεν τελειώσαμε εδώ. Δεν φτάνει να ξέρω τι χρειάζομαι για τον επόμενο μήνα που είναι ο Απρίλιος και για κάθε άλλο μήνα.                                                 
Θα πρέπει να ξέρω τι χρειάζομαι για κάθε εβδομάδα και για κάθε ημέρα. Επομένως από εκεί πρέπει να ξεκινήσει ο στόχος μας. Είναι αυτό που λέγαμε παραπάνω. Πρέπει να γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνω καθημερινά.                                      
Πρέπει επομένως να γνωρίζω πόσους ΝΥΠ πρέπει να βρίσκω καθημερινά και από που θα τους βρίσκω.                                                                                                     
Αύριο λοιπόν στη σελίδα Ν.Υποψήφιοι Πελάτες, θα καταγράψω πολλούς τρόπους από τους οποίους θα βρούμε τους ΝΥΠ για να πετύχουμε τους στόχους μας.
ΜΕΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ και διαβάζουμε, μελετάμε, φτιάχνουμε από την αρχή τους στόχους μας. Γιατί όχι αν έχουμε τα κατάλληλα όργανα να μη γυμναστούμε στο σπίτι μας. Δύο βαράκια αν έχουμε και ένα λάστιχο, μπορούμαι άνετα να γυμναστούμε και στο σπίτι μας.

Και μη ξεχνάτε, ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΝΙΚΑΜΕ ΤΟΝ «ΚΙΝΕΖΟΪΟ» !




                                     --------------//////////---------------                                                                                                                                     












                       10 ΕΞΥΠΝΕΣ  ΧΡΥΣΕΣ "ΣΥΝΤΑΓΕΣ" MARKETING


MARKETING. H χρυσή λέξη κλειδί. Πόσοι το ξέρουν πραγματικά και πόσοι το χρησιμοποιούν αποτελεσματικά ;
«Πολυφορεμένο» σαν λέξη το Marketing, αλλά στην ουσία δεν χρησιμοποιείται σωστά, περισσότερο χρησιμοποιείται εμπειρικά.
Σ’ αυτό το σημερινό σημείωμα μας θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε 13 έξυπνες συνταγές Marketing, που μπορούν να μας βοηθήσουν.

1.   Έχετε σκεφθεί να δημιουργείσετε ένα folder όπου ανάμεσα στα άλλα, να εμφανίζονται εκεί πολλά αντίγραφα από αποζημιώσεις που έχουν δοθεί είτε σε δικούς σας, είτε σε πελάτες άλλων συνεργατών του γραφείου σας.

2.   Μπορείτε εσείς μόνοι σας να φτιάξετε διαφημηστικά φυλλάδια, τα οποία να δίνετε σε πελάτες σας ή σε υποψήφιους πελάτες σας. Για να σας θυμούνται και να σας μαθαίνουν, όσοι θέλετε βάλτε και μια φωτογραφία σας.
3.   Στα φυλλάδια καλό είναι να συμπεριλάβετε και αυτά της εταιρείας σας. Επίσης ένα ερωτηματολόγιο, στο οποίο να έχετε ερωτήσεις τέτοιες που να σας διευκολύνουν στη δουλειά σας και το οποίο καλό είναι να σας το επιστρέψουν. Πιστέψτε με θα βγάλετε χρήσιμα συμπεράσματα.
4.   Σίγουρα όλοι, έχετε τυπωμένες τις προσωπικές σας κάρτες. Σε κάθε φυλλάδιο επισυνάψτε και μια κάρτα σας και ανάμεσα στις άλλες εργασίες σας, μοιράστε και τα φυλλάδια με τις κάρτες σας.
Επιλέξτε μια ευρύτερη περιοχή και μοιράζετε καθημερινά ένα ορισμένο αριθμό από κάρτες σας.
5.   Δημιουργείστε διαφορετικές επαγγελματικές κάρτες και τα προσωπικά σας φυλλάδια, με τη φωτογραφία σας, άλλες πχ για μηχανικούς, άλλες για ελεύθερους επαγγελματίες και άλλες για ηλεκτρολόγους.
6.   Δημιουργείτε μια μικρή αφίσα, ίσως και ένα μικρό ημερολόγιο, με το εταιρικό ή προσωπικό σας logo, το όνομα σας, διεύθυνση, τηλέφωνα, ιστοσελίδα ή FaceBook, e-mail και διανείμετε τα σε πελάτες σας ή σε υποψήφιους πελάτες σας.
7.   Επιλέξτε μια ευρύτερη περιοχή, πχ (Ηλιούπολη, Αργυρούπολη, Αγ. Δημήτριο, Δάφνη, Υμηττό) ή σε ένα – ένα Δήμο χώρια και ξεκινείστε την ενημέρωση μέσω των φυλλαδίων, καρτών και άλλων εντύπων σας. Να είστε σίγουροι ότι στο τέλος όλος ο Δήμος ή όλη η ευρύτερη περιοχή θα σας γνωρίζει. Από εσας λοιπόν εξαρτάται αν θα κάνετε δουλειές ή όχι.
8.   Αν δεν έχετε, δημιουργείστε προφίλ στο FaceBook, Ιστοσελίδα ή blog, και ξεκινείστε να γράφετε οτιδήποτε θα σας βοηθήσει. Κάνετε φίλους από τις περιοχές που αναπτύσσεστε.
9.   Δημιουργείστε ένα κείμενο υπογραφής, το οποίο θα συνοδεύει το κάθε   e-mail που θα στέλνετε.
10.Ανοίξτε ένα κατάλογο με τους ανθρώπους ή επιχειρήσεις,
     καταστήματα κλπ που έχετε δώσει ή ένα φυλλάδιο ή μια κάρτα
     σας, ώστε σε τακτά χρονικά διαστήματα να τους μοιράζετε άλλα
     σχετικά φυλλάδια. 
Όλη αυτή η προσπάθεια που θα κάνετε χρειάζεται οργάνωση και μεθοδικότητα. Σκεφθείτε καλά τον τρόπο διανομής, σκεθείτε καλά τι έντυπα θα διανέμετε, δικής σας κατασκευής, έντυπα της εταιρέιας σας, κάρτες μας κλπ
Αν αυτό γίνεται συστηματικά, τότε θα αποδώσει, αν το κάνετε μια φορά και περιμένετε αποτελέσματα, μην περιμένετε και πολλά πράγματα.
Είμαστε στη διάθεση του καθενός για περισσότερες πληροφορίες και μεθόδους.

Αντώνης Γ. Σαούτης                                                                              
Συντονιστής Ασφαλιστικών Πρακτόρων
Εκπαιδευτής σε θέματα Πωλήσεων Ασφαλειών


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου